Algemene voorwaarden ServiceFix B.V.

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten gesloten met ServiceFix B.V.

Definities

In deze voorwaarden en de daarop berustende bepalingen wordt verstaan onder:

ServiceFix B.V.

De ondernemer die handelt in de uitoefening van beroep of
bedrijf. Verder te noemen ‘ServiceFix’;

Bedrijf

Hetzij een rechtspersoon, hetzij een bedrijf zonder
rechtspersoonlijkheid die de overeenkomst aangaat met
ServiceFix. Verder te noemen ‘opdrachtgever’;

Consument

Natuurlijk persoon die niet handelt in de uitoefening van zijn
beroep of bedrijf en een overeenkomst aangaat met
ServiceFix. Verder te noemen ‘opdrachtgever’;

Aanbod

Iedere schriftelijke aanbieding c.q. offerte aan opdrachtgever
tot het leveren van producten en/of verrichten van
werkzaamheden door ServiceFix;

BW

Burgerlijk Wetboek;

Overeenkomst

Aanbod en aanvaarding tussen ServiceFix en de
opdrachtgever op basis van artikel 6:217 BW;

Overeenkomst op afstand

Een overeenkomst waarbij in het kader van een door
ServiceFix georganiseerd systeem voor verkoop op afstand
van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de
overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of
meer technieken voor communicatie op afstand.

Identiteit van de ondernemer

Naam ondernemer:

ServiceFix B.V.

Vestigingsadres:

Saturnusstraat 9, 2516 AD, 's-Gravenhage

Website:

www.servicefix.nl

Telefoonnummer:

085 800 4321

E-mailadres:

Info@servicefix.nl

KvK-nummer:

92529585

BTW-nummer:

NL866088489B01

Diensten van ServiceFix

De diensten van ServiceFix bestaan uit de volgende werkzaamheden:

Foremans are discussing for stack container at cargo site logistics service transportation.

Toepasselijkheid

1. Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen en op alle overeenkomsten welke gesloten worden met ServiceFix;

2. Algemene voorwaarden van de opdrachtgever zijn niet van toepassing. Conform artikel 6:225 lid 3 BW zijn de algemene voorwaarden van ServiceFix telkens van toepassing. Tenzij in onderling overleg hiervan schriftelijk wordt afgeweken;

3. Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene Algemene voorwaarden Adres: Saturnusstraat 9 te ‘s-Gravenhage E-mail: info@servicefix.nl Website: www.servicefix.nl Telefoonnummer: 085 800 4321 voorwaarden aan de opdrachtgever beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven dat de algemene voorwaarden bij ServiceFix zijn in te zien en zij op verzoek van de opdrachtgever zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden;

4. De onderhavige voorwaarden zijn eveneens van toepassing op overeenkomsten met ServiceFix, voor de uitvoering waarvan door ServiceFix derden dienen te worden betrokken;

5. Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de opdrachtgever ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de opdrachtgever op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de opdrachtgever langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden;

6. Mocht enige bepaling van deze algemene voorwaarden naar het oordeel van de bevoegde rechter niet van toepassing of in strijd met de openbare orde of wet zijn, dan zal slechts de betreffende bepaling als niet geschreven worden beschouwd, maar zullen deze algemene voorwaarden voor het overige volledig van kracht blijven. In plaats van een eventueel ongeldige bepaling heeft te gelden een bepaling die de bedoeling van partijen het meest benadert;

7. ServiceFix is gerechtigd van de opdrachtgever te vorderen dat hij zekerheid stelt voor de nakoming van zijn verplichtingen, voor of na de totstandkoming van de overeenkomst. Indien de door ServiceFix verlangde zekerheid niet wordt gegeven, kan ServiceFix de uitvoering van haar verplichtingen opschorten en/of de overeenkomst zonder rechterlijke tussenkomst ontbinden, onder voorbehoud van de overige aan ServiceFix toekomende rechten, zoals het recht op schadevergoeding

8. Andersluidende voorwaarden maken alleen deel uit van de tussen partijen gesloten overeenkomst indien en voor zover beide partijen zulks nadrukkelijk schriftelijk zijn overeengekomen. Het door de opdrachtgever zonder commentaar accepteren en behouden van een offerte of opdrachtbevestiging, waarop naar deze voorwaarden is verwezen, geldt als instemming met de toepassing ervan. Het mogelijk niet van toepassing zijn van een (deel van een) bepaling van deze algemene voorwaarden laat de toepasselijkheid van de overige bepalingen onverlet

Aanbod

1. Het aanbod is vrijblijvend. ServiceFix is gerechtigd het aanbod te wijzigen en aan te passen. Alle aanbiedingen, offertes, prijslijsten, termijnen voor uitvoering etc. van ServiceFix zijn vrijblijvend tenzij ze een termijn voor aanvaarding bevatten. Indien een offerte c.q. aanbieding een vrijblijvend aanbod bevat en dit aanbod wordt door de opdrachtgever aanvaard, heeft ServiceFix het recht het aanbod binnen vijf dagen na ontvangst van de aanvaarding te herroepen

2. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld;

3. ServiceFix mag uitgaan van de juistheid van alle door de opdrachtgever bij de aanvraag verstrekte gegevens;

4. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de opdrachtgever mogelijk te maken. Als ServiceFix gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden ServiceFix niet;

5. Alle afbeeldingen, specificatiegegevens in het aanbod zijn ter indicatie en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst. Afbeeldingen zijn een Algemene voorwaarden Adres: Saturnusstraat 9 te ‘s-Gravenhage E-mail: info@servicefix.nl Website: www.servicefix.nl Telefoonnummer: 085 800 4321 waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten;

6. Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de opdrachtgever duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden;

7. Een aanbieding of offerte gedaan door ServiceFix heeft een geldigheidsduur van veertien dagen, tenzij anders vermeld.

Overeenkomst

1. De overeenkomst tussen partijen ontstaat op grond van aanbod en aanvaarding conform artikel 6:217 BW;

2. ServiceFix zalzich inspannen de opdrachtzorgvuldig en onafhankelijk uit te voeren, de belangen van de opdrachtgever naar beste weten te behartigen en te streven naar een voor de opdrachtgever bruikbaar resultaat. Voor zover noodzakelijk zal ServiceFix de opdrachtgever op de hoogte houden van de voortgang van de werkzaamheden;

3. De overeenkomst komt tot stand op het moment van aanvaarding door de opdrachtgever van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden;

4. Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft ServiceFix passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige web omgeving. Indien de opdrachtgever elektronisch kan betalen, zal ServiceFix daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen;

5. ServiceFix kan zich - binnen wettelijke kaders - op de hoogte stellen of de opdrachtgever aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, evenals van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien ServiceFix op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden;

6. Aanvullingen op en wijzigingen van de overeenkomst kunnen slechts en uitsluitend schriftelijk geschieden.

7. Opdrachten van de opdrachtgever die leiden tot meerwerk vinden in onderling overleg plaats en worden schriftelijk vastgelegd;

8. Afspraken of overeenkomsten met derden van opdrachtgever, binden ServiceFix niet, tenzij deze door ServiceFix zijn bevestigd;

Prijzen

1. Indien tussen de datum van het sluiten van de overeenkomst en de uitvoering van de overeenkomst door de overheid en/of vakorganisaties wijziging wordt gebracht in lonen, arbeidsvoorwaarden of sociale verzekeringen, of zich koerswijzigingen voordoen ten opzichte van de munteenheid van het land waarin de producten die worden verhandeld dienen te worden afgerekend c.q. van de munteenheid van het land waaruit de producten die worden verhandeld afkomstig zijn, is ServiceFix gerechtigd de hieruit voortvloeiende prijsverhogingen aan de opdrachtgever door te berekenen. Mocht tussen voormelde data een nieuwe prijslijst door ServiceFix worden uitgegeven en in werking treden, dan is ServiceFix gerechtigd de daarin vermelde prijzen aan de opdrachtgever in rekening te brengen;

2. Alle prijzen zijn in beginsel exclusief omzetbelasting (btw) en andere belastingheffingen;

3. Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven;

4. In afwijking van lid 1 kan ServiceFix producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar ServiceFix geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld;

5. Aan kennelijke reken -, tel- of schrijffouten kan de opdrachtgever geen rechten ontlenen;

6. In het geval er geen prijs is overeengekomen, heeft ServiceFix recht op een prijs vast te stellen naar redelijkheid en billijkheid.

Meerkosten

Indien een van de volgende omstandigheden zich voordoen, dan heeft ServiceFix het recht de extra kosten die hij daardoor heeft moeten maken aan de opdrachtgever in rekening te brengen ook indien met de opdrachtgever een vaste prijs voor de werkzaamheden is overeengekomen:

Betaling en buitengerechtelijke incassokosten

1. De opdrachtgever dient de factuur van ServiceFix binnen een termijn van 14 dagen te voldoen, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen;

2. Indien betaling van de verschuldigde factuur aan ServiceFix niet tijdig en/of volledig geschiedt, is de opdrachtgever automatisch in verzuim, ingeval opdrachtgever een bedrijf is. ServiceFix is dan zonder verdere aankondiging gerechtigd om de door haar verschuldigde prestaties voortvloeiende uit de overeenkomst op te schorten totdat haar vordering als hierna omschreven is voldaan;

3. ServiceFix is steeds bevoegd om gehele of gedeeltelijke vooruitbetaling of contante betaling te verlangen. ServiceFix is voorts steeds bevoegd om alternatieve zekerheidsstelling te verlangen voordatzijtot verdere uitvoering van de overeenkomst overgaat;

4. De opdrachtgever dient de betaling over te maken naar bankrekeningnummer NL34 RABO 0380 1639 777 ten name van ServiceFix B.V.;

5. Indien de opdrachtgever een bedrijf is en met betrekking tot betaling in gebreke blijft, ServiceFix gerechtigd zijn factuur – na aanmaning – te verhogen met incassokosten zijnde 15% van het openstaande bedrag met een minimum van € 200,00 en deze te verhalen op de opdrachtgever. Ingeval de opdrachtgever een consument betreft wordt de factuur verhoogt met de wettelijk geldende (buitengerechtelijke)incassokosten;

6. ServiceFix geeft de zaken met betrekking tot incasso uit handen aan Debtt B.V., De Oude IJssel 3, 8253 PV Dronten, KvK 82929823.

Garantie

1. De door ServiceFix te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan op het moment van levering redelijkerwijs gesteld kunnen worden en waarvoor zij bij normaal gebruik in Nederland zijn bestemd. De in dit artikel genoemde garantie is van toepassing op zaken die bestemd zijn voor het gebruik binnen Nederland. Bij gebruik buiten Nederland dient de opdrachtgever zelf te verifiëren of het gebruik daarvan geschikt is voor het gebruik aldaar en voldoen aan de voorwaarden die daaraan gesteld worden. ServiceFix kan in dat geval andere garantie- en andere voorwaarden stellen ter zake van de te leveren zaken of uit te voeren werkzaamheden;

2. De in lid 1 van dit artikel genoemde garantie geldt voor een periode van veertien dagen na levering, tenzij uit de aard van het geleverde anders voortvloeit of partijen anders zijn overeengekomen. Indien de door ServiceFix verstrekte garantie een zaak betreft die door een derde werd geproduceerd, dan is de garantie beperkt tot die, die door de producent van de zaak ervoor wordt verstrekt, tenzij anders wordt vermeld;

3. Iedere vorm van garantie komt te vervallen indien een gebrek is ontstaan als gevolg van of voortvloeit uit onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik daarvan, onjuiste opslag of onderhoud daaraan door de opdrachtgever en/of door derden wanneer, zonder schriftelijke toestemming van ServiceFix, de opdrachtgever of derden aan de zaak wijzigingen hebben aangebracht dan wel hebben getracht aan te brengen, daaraan andere zaken werden bevestigd die daaraan niet bevestigd dienen te worden of indien deze werden ver- of bewerkt op een andere dan de voorgeschreven wijze. De opdrachtgever komt evenmin aanspraak op garantie toe indien het gebrek is ontstaan door of het gevolg is van omstandigheden waar ServiceFix geen invloed op kan uitoefenen, daaronder begrepen weersomstandigheden (zoals bijvoorbeeld doch niet uitsluitend, extreme regenval of temperaturen) et cetera;

4. De opdrachtgever is gehouden het geleverde te (doen) onderzoeken, onmiddellijk op het moment dat de zaken hemter beschikking worden gesteld respectievelijk de desbetreffende werkzaamheden zijn uitgevoerd. Daarbij behoort de opdrachtgever te onderzoeken of kwaliteit en/of kwantiteit van het geleverde overeenstemt met hetgeen is overeengekomen en voldoet aan de eisen die partijen dienaangaande zijn overeengekomen. Eventuele zichtbare gebreken dienen binnen zeven dagen na levering schriftelijk aan ServiceFix te worden gemeld. Eventuele niet zichtbare gebreken dienen terstond, doch in ieder geval uiterlijk binnen veertien dagen, na ontdekking daarvan, schriftelijk aan ServiceFix te worden gemeld. De melding dient een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving (en tevens voorzien van beeldmateriaal of enige andere vormvan ondersteunend bewijs) van het gebrek te bevatten, zodat ServiceFix in staat is adequaat te reageren. De opdrachtgever dient ServiceFix de gelegenheid te stellen een klacht te (doen) onderzoeken

5. Indien de opdrachtgever tijdig reclameert, schort dit zijn betalingsverplichting niet op;

6. Indien van een gebrek later melding wordt gemaakt, dan komt de opdrachtgever geen recht meer toe op herstel, vervanging of schadeloosstelling;

7. Indien vaststaat dat een zaak gebrekkig is en dienaangaande tijdig is gereclameerd, dan zal ServiceFix de gebrekkige zaak binnen redelijke termijn na retourontvangst daarvan dan wel, indien retournering redelijkerwijze niet mogelijk is, schriftelijke kennisgeving ter zake van het gebrek door de opdrachtgever, ter keuze van ServiceFix, vervangen of zorgdragen voor herstel daarvan dan wel vervangende vergoeding daarvoor aan de opdrachtgever voldoen. In geval van vervanging is de opdrachtgever gehouden om de vervangen zaak aan ServiceFix te retourneren en de eigendom daarover aan ServiceFix te verschaffen, tenzij ServiceFix anders aangeeft;

8. Indien komt vast te staan dat een klacht ongegrond is, dan komen de kosten daardoor ontstaan, daaronder begrepen de onderzoekskosten, aan de zijde van ServiceFix daardoor gevallen, integraal voor rekening van de opdrachtgever;

9. Na verloop van de garantietermijn zullen alle kosten voor herstel of vervanging, inclusief administratie-, verzend- en voorrijdkosten, aan de opdrachtgever in rekening gebracht worden.

Aansprakelijkheid

1. Indien ServiceFix aansprakelijk mocht zijn, dan is deze aansprakelijkheid beperkt tot hetgeen in deze bepaling is geregeld;

2. ServiceFix is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat ServiceFix is uitgegaan van door of namens de opdrachtgever verstrekte onjuiste en/of onvolledige gegevens;

3. Indien ServiceFix aansprakelijk mocht zijn voor enigerlei schade, dan is de aansprakelijkheid van ServiceFix beperkt tot maximaal tweemaal de factuurwaarde van de order, althans tot dat gedeelte van de order waarop de aansprakelijkheid betrekking heeft;

4. De aansprakelijkheid van ServiceFix is in ieder geval steeds beperkt tot het bedrag der uitkering van zijn verzekeraar in voorkomend geval

5. ServiceFix is uitsluitend aansprakelijk voor directe schade

6. Onder directe schade wordt uitsluitend verstaan de redelijke kosten ter vaststelling van de oorzaak en de omvang van de schade, voorzover de vaststelling betrekking heeft op schade in de zin van deze voorwaarden, de eventuele redelijke kosten gemaakt om de gebrekkige prestatie van ServiceFix aan de overeenkomst te laten beantwoorden, voor zover deze aan ServiceFix toegerekend kunnen worden en redelijke kosten, gemaakt ter voorkoming of beperking van schade, voor zover de opdrachtgever aantoont dat deze kosten hebben geleid tot beperking van directe schade als bedoeld in deze algemene voorwaarden;

7. ServiceFix is nimmer aansprakelijk voor indirecte schade, daaronder begrepen gevolgschade, gederfde winst, gemiste besparingen en schade door bedrijfsstagnatie;

8. De in dit artikel opgenomen beperkingen van de aansprakelijkheid gelden niet indien de schade te wijten is aan opzet of grove schuld van ServiceFix of zijn leidinggevende ondergeschikten;

9. ServiceFix benadrukt nadrukkelijk dat het advies afhankelijk is van de informatie die de opdrachtgever ter beschikking stelt aan ServiceFix en de actuele informatie die tot haar beschikking staat. Een advies of de uitkomst naar aanleiding daarvan betreft een moment opname en kan nimmer leiden tot enige vorm van aansprakelijkheid van ServiceFix

Inschakeling derden

ServiceFix is bevoegd ter uitvoering van hetgeen overeengekomen is derden in te schakelen.

Verplichtingen opdrachtgever

1. De opdrachtgever dient, tenzij anders is overeengekomen, ervoor zorg te dragen dat
ServiceFix tijdig, voor aanvang van de uitvoering van de werkzaamheden, de beschikking
heeft over:
• alle met de opdracht vereiste vergunningen, ontheffingen en toewijzingen;
• de locatie, waar de werkzaamheden uitgevoerd moeten worden, ontruimd is;
• voldoende gelegenheid is voor aanvoer, opslag en/ of afvoer van bouwmaterialen en
werktuigen;
• voldoende aansluitmogelijkheden voor onder andere elektrische werktuigen,
aftappunten voor gas en water;
• alle gegevens aangaande het bevinden van kabels, leidingen en buizen in, op, aan of
onder de bouwlocatie of bouwperceel.

2. De opdrachtgever is verplicht, zonder aanspraak op vergoeding, water, gas, elektra en opslagruimte voor materialen en werktuigen ter beschikking te stellen, indien deze op de bouwlocatie aanwezig zijn;

3. Indien opdrachtgever de levering van bepaalde bouwmaterialen en/ of de uitvoering van bepaalde werkzaamheden aan zich heeft voorbehouden, is opdrachtgever verantwoordelijk en aansprakelijk voor het niet tijdige aanvoer en/ of uitvoering hiervan;

4. Indien bij aanvang of bij de voortgang van de overeengekomen opdracht vertraging optreedt door verantwoordelijkheid van de opdrachtgever, is de opdrachtgever aansprakelijk voor de daaruit voortvloeiende schade en dient de opdrachtgever uitstel te verlenen voor de oplevering van de overeengekomen werkzaamheden voor een periode die ten minste gelijk is aan de duur van de ontstane vertraging.

Eigendomsvoorbehoud

1. Alle door ServiceFix in het kader van de overeenkomst geleverde zaken blijven eigendom van ServiceFix totdat de opdrachtgever alle verplichtingen uit de met ServiceFix gesloten overeenkomst(en) deugdelijk is nagekomen en uitdrukkelijk en schriftelijk is overeengekomen dat de geleverde zaken, etc. eigendom zullen worden van de opdrachtgever;

2. Door ServiceFix geleverde zaken, die ingevolge lid 1 onder het eigendomsvoorbehoud vallen, mogen niet worden doorverkocht en mogen nimmer als betaalmiddel worden gebruikt. De opdrachtgever is niet bevoegd om de onder het eigendomsvoorbehoud vallende zaken te verpanden of op enige andere wijze te bezwaren;

3. De opdrachtgever dient steeds al hetgeen te doen dat redelijkerwijs van hem verwacht mag worden om de eigendomsrechten van ServiceFix veilig te stellen;

4. Indien derden beslag leggen op de onder eigendomsvoorbehoud geleverde zaken dan wel rechten daarop willen vestigen of doen gelden, dan is de opdrachtgever verplicht om ServiceFix daarvan onmiddellijk op de hoogte te stellen;

5. De opdrachtgever verplicht zich om de onder eigendomsvoorbehoud geleverde zaken te verzekeren en verzekerdte houden tegen brand, ontploffings- enwaterschade alsmede tegen diefstal en de polis van deze verzekering op eerste verzoek aan ServiceFix ter inzage te geven. Bij een eventuele uitkering van de verzekering is ServiceFix gerechtigd tot deze penningen. Voor zoveel als nodig verbindt de opdrachtgever zich er jegens ServiceFix voorbaat toe om zijn medewerking te verlenen aan al hetgeen dat in dat kader nodig of wenselijk mocht (blijken) te zijn;

6. Voor het geval ServiceFix zijn in dit artikel aangeduide eigendomsrechten wil uitoefenen, geeft de opdrachtgever bij voorbaat onvoorwaardelijke en niet herroepelijke toestemming aan ServiceFix en door ServiceFix aan te wijzen derden om al die plaatsen te betreden waar de eigendommen van ServiceFix zich bevinden en die zaken terug te nemen.

Overmacht

1. Ingeval van overmacht is ServiceFix gerechtigd de overeenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden
zonder dat zij tot enige schadevergoeding gehouden zal zijn;

2. Onder overmacht wordt verstaan: elke van de wil van ServiceFix onafhankelijke omstandigheid die deugdelijke nakoming van de overeenkomst tijdelijk of blijvend onmogelijk maakt. In geval van tijdelijke onmogelijkheid heeft ServiceFix bovendien het recht haar prestatie op te schorten zonder tot schadevergoeding gehouden te zijn;

3. Als omstandigheden waarin sprake zal zijn van niet toerekenbare niet-nakoming zullen onder meer worden verstaan: oorlog, oproer, mobilisatie, binnen- en buitenlandse onlusten overheidsmaatregelen, staking en uitsluiting door werklieden of dreiging van deze e.d. omstandigheden; verstoring van de ten tijde van het aangaan van de overeenkomst bestaande valutaverhoudingen; bedrijfsstoringen door brand, ongeval of andere voorvallen en natuurverschijnselen, een en ander onverschillig of de niet of niet-tijdige nakoming plaatsvindt bij ServiceFix, diens toeleveranciers of derden die door hem voor de uitvoering van de verbintenis zijn ingeschakeld;

4. Ingeval de opdrachtgever op enigerlei wijze tegenover ServiceFix in gebreke mocht blijven prompt aan zijn verplichtingen te voldoen, bij staking van betaling, aanvraag tot (voorlopige)surséance van betaling, faillissement, executoriale beslaglegging, boedelafstand of liquidatie van de onderneming van de opdrachtgever, wordt al hetgeen door hem uit hoofde van enigerlei contact aan ServiceFix verschuldigd is, dadelijk ten volledige opeisbaar

Herroepingsrecht

1. In geval de opdrachtgever een consument is, kan hij/zij een overeenkomst met betrekking tot het laten uitvoeren van de werkzaamheden gedurende een bedenktijd van minimaal veertien dagen zonder opgave van redenen ontbinden. ServiceFix mag de opdrachtgever vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten;

2. De in lid 1 genoemde bedenktijd gaat in op de dag na het sluiten van de overeenkomst;

3. Ingeval de werkzaamheden door ServiceFix zijn aangevangen, is de opdrachtgever verplicht tot voldoening van in ieder geval reeds gemaakte kosten door ServiceFix voor deze reeds uitgevoerde werkzaamheden.

4. Zakelijke opdrachtgever hebben krachtens Nederlandse wetgeving, geen recht op herroeping.

5. Indien de opdrachtgever een bedrag betaald heeft, zal ServiceFix dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na herroeping, terugbetalen na inhouding van de reeds gemaakte kosten zover deze worden gedekt door het betaalde bedrag.

Wijzigingsclausule

Toepasselijk recht

Scroll naar boven

1. Vraag nu direct een reparatie aan met 10% korting

10% korting op al onze diensten!

Call us directly at

Services Information

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Stap 1 van 2
Type gebouw
Klik of sleep bestanden naar dit veld om te uploaden. Je kunt tot 5 bestanden uploaden.